سئو فنی همچنان بنیادی است که بر اساس آن هر استراتژی موفقی ساخته می شود. در اینجا مهم است که SEO فنی بیش از هر زمان دیگری مهم است.

سئو در دهه گذشته بیش از هر کانال بازاریابی تغییر کرده است.

از طریق پی در پی تحولات الگوریتمی ، SEO همچنین پایه و اساس یک استراتژی دیجیتالی موفق باقی مانده است - پس از همه ، 51٪ از ترافیک آنلاین از طریق

جستجوی ارگانیک به وب سایت ها می رسند.

هنوز هم ، باید این واقعیت را در نظر بگیریم که سئو برای موفقیت در یک دنیای رقابتی فزاینده ، به مهارت ها و رویکردهای جدیدی نیاز دارد.

با بیش از 5000 دستگاه ادغام شده با دستیار Google و جستجوی صوتی در حال افزایش ، نقاط کانونی جستجو غیر متمرکز شده اند.

SERP همانطور که می دانستیم مدتهاست از بین رفته است. جستجو اکنون بصورت پویا ، بصری و در همه جا انجام می شود.

این تأثیر بسیار مهمی در سازمانها دارد ، زیرا SEO یک رشته مشترک است که برای دستیابی به نتایج مطلوب به ترکیبی از تخصصهای مختلف نیاز دارد.

در قلب این حوزه دامنه SEO فنی نهفته است ، که همچنان پایه و اساسی است که هر استراتژی موفقی بر آن بنا می شود.

 

تاریخچه مختصری از SEO فنی


همه جاده ها به فنی بازمی گردند - این نحوه استفاده از مهارت های شما است که تغییر کرده است.

SEO همیشه مستلزم ایجاد ترافیک با کیفیت بالا از طریق جستجوی ارگانیک است.

ابزار دستیابی به این هدف از همان روزهای ابتدایی SEO ، زمانی که مهارت های فنی غالب بود ، تغییر چشمگیری کرده است.

قابلیت خزیدنی آن زمان - همانطور که اکنون است - در هنگام تنظیم استراتژی سئو ، مهمترین نکته بود.

محتوا ثانویه بود - وسیله ای برای شامل کلمات کلیدی و بهبود رتبه بندی. این با گذشت زمان تکامل یافت و شامل پیوند سازی ، مبتنی بر ابتکار اصلی Google در

استفاده از پیوندها برای ارزیابی و رتبه بندی محتوا بود.

هدف بازاریابان ثابت مانده است: جذب ترافیک جستجوی ارگانیک که در وب سایت آنها تبدیل شده است.

در نتیجه ، ما یک بازی موش و گربه را تحمل کردیم که برخی از بازاریاب ها برای به دست آوردن رتبه های بالای جستجو هر آنچه را که لازم بود انجام می دادند.

به محض اینکه Google با cloaking کلمات کلیدی روبرو شد ، متخصصان SEO کلاه سیاه در تلاشند تا رتبه بندی خود را برای خرید لینک ایجاد کنند. به روزرسانی های الگوریتم Panda و Penguin به بسیاری از این تاکتیک های کدر پرداخته و حتی (به طور خلاصه) بحث در مورد مرده بودن SEO را مطرح کرد.

این سوال یک نکته اساسی را از دست داد.
تا زمانی که افراد از جستجو به عنوان ابزاری برای کشف اطلاعات استفاده می کنند ، سئو در سلامت بی ادبانه ادامه خواهد یافت. این بحث ها یک حافظه دور است زیرا ما از SEO مدرن ، به ویژه همگرایی آن با بازاریابی محتوا ، استفاده می کنیم.

این صنعت از قوتی به قوت دیگر قدم برداشته است و بهترین استراتژی ها اکنون با افزایش حضور جستجو به طور انصافی پاداش می گیرند.

در این فرآیند ، SEO از یک نظم کاملا منطقی به موضوعی گردتر تبدیل شده است ، از جمله دامنه معمول "درست مغز" محتوای خلاقانه. این امر باعث تغییر شکل بخشهای جستجوگرها و همکاری با سایر بخشهای بازاریابی دیجیتال شده است.

سئو فنی ، به نوبه خود ، اکنون همه بهترین روشهای موتور جستجو را در بر می گیرد و جایی برای دستکاری نمی دهد. این تخصص هرگز از بین نرفت ، اما اخیراً شاهد تجدید حیات بوده است زیرا بازاریابان ارشد متوجه شده اند که عملکرد و همچنین مطابقت با خزنده را به همراه دارد.

این چهار زمینه اصلی دارد:

 

محتوای سایت: اطمینان از این که محتوا توسط کلیه موتورهای جستجوی اصلی قابل خزیدن و نمایه سازی است ، به ویژه استفاده از تجزیه و تحلیل پرونده ورود به سیستم برای تفسیر الگوهای دسترسی و داده های ساختاری آنها برای دسترسی کارآمد به عناصر محتوا.
ساختار: ایجاد سلسله مراتب سایت و ساختار URL که به موتورهای جستجو و کاربران اجازه می دهد تا به مهمترین مطالب برسند. این امر همچنین باید جریان پیوند داخلی را از طریق سایت تسهیل کند.
تبدیل: شناسایی و رفع هرگونه انسداد که از پیمایش کاربران در سایت جلوگیری می کند.
عملکرد: پیشرفت کلیدی ، تکامل SEO فنی و تخصصی مربوط به عملکرد بوده است. این مسئله همیشه وجود داشته است ، اما بازاریاب ها از همه راه ها فهمیده اند که سئوی فنی چیزی فراتر از "خانه داری" است. نظم بخشیدن به سه قسمت بالا منجر به عملکرد بهتر سایت از طریق جستجو و کانال های دیگر نیز می شود.

در این زمینه ، جای سال است که آیا "SEO" حتی یک طبقه بندی مناسب برای آنچه که ما دیگر انجام می دهیم ، است.

https://javadyasemi.ir/technical-seo/

https://www.searchenginejournal.com/technical-seo/technical-necessity/#close