پیوندها همچنان یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی هستند که توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو استفاده می شود.

موتورهای جستجو از طریق پیوندها محتوای جدید را کشف می کنند - و همچنین تا حدودی نحوه قضاوت آنها درباره کیفیت آن محتوا است.

پیوندهای خوب مانند رای است. آنها گواهی برای ارزشمند بودن محتوا هستند و Google نمایه پیوند سالم را نشانه خوبی می داند.

از طرف دیگر ، با گذشت زمان Google توانایی خود را در تشخیص الگوهای پیوند غیر طبیعی بهبود بخشیده است.

موتور جستجو به خوبی می فهمد که انواع پیوندها برای کاربران مفید است و مفید نیستند.

این بدان معناست که استراتژی های پیوند قدیمی (مانند نظرات هرزنامه ، استفاده از PBN و ارسال پیام در انجمن ها) دیگر کار نمی کنند (یا مانند گذشته).

Link building اصطلاحی برای چگونگی دستیابی بازاریابان و متخصصان سئو به محتوای آنها است.

امید این است که این پیوندها افراد بیشتری را به سمت محتوا سوق دهند و همچنین به رتبه بندی بالاتر موتورهای جستجو کمک کنند.

برای پیوندهایی که به SEO شما کمک می کنند ، این پیوندها باید باشند

مفید
کیفیت بالا.
طبیعی
پیوندها باید به محتوای موجود مربوط باشد. با لنگر متن خوب ، که برای موتورهای جستجو مفید است تا زمینه پیوندها را درک کنند.

ما این راهنماها را برای کمک به شما در ایجاد پیوندها و س SEOالات جستجوگرایانه ایجاد کرده ایم.

این کتابهای الکترونیکی برای پوشش دادن تمام جنبه های دنیای لینک سازی امروزی از جمله نحوه استفاده از محتوا برای دریافت پیوندها ، ایجاد ارتباط مناسب با سایت های دیگر و چک لیست های مفید ساخت لینک طراحی شده اند.

این راهنماهای جامع به شما نشان می دهند که چرا ، چه زمانی و چگونه باید تکنیک پیوند سازی را انجام دهید تا به نتایج لازم برای رشد تجارت خود برسید.

راهنمای ایجاد لینک: چگونه می توان پیوندهایی را جستجو کرد که SEO شما را تقویت می کنند
این راهنماها راهکارهای ایجاد پیوند م effectiveثر و نحوه انجام صحیح آنها را به شما آموزش می دهند.

برخی از موضوعات تحت پوشش عبارتند از:

قبل از ایجاد لینک سازی چه باید کرد: چگونه قبل از اقدام به دریافت لینک از سایت های دیگر مطمئن شوید که وب سایت شما در بهترین حالت است.
ایجاد پیوند شکسته و احیای پیوند: پیوندهای از دست رفته و شکسته به سایت خود را پیدا کرده و آنها را بازیابی کنید ، یا موارد غیر پیوندی را بیابید و پیوندهای ورودی جدید ایجاد کنید.
مهندسی اجتماعی برای ایجاد لینک: نحوه استفاده از جنجال ، طعمه نفسانی و کمک به دیگران برای جذب لینک.
لینک سازی داده محور: نحوه استفاده از اطلاعات و تحقیقات برای هدایت بک لینک با کیفیت.
ایجاد محتوای مناسب لینک: استفاده از محتوای بصری ، تعاملی و جذاب برای به دست آوردن لینک.
از چه تاکتیک های پیوند دهنده جلوگیری کنید: چه پیوندهای بدی شما را مجازات گوگل می کند و چه تاکتیک های پیوندی خطرناک یا بی اثر هستند.
این کتابهای الکترونیکی همه چیز در مورد به دست آوردن پیوندهای با کیفیت بالا با یک استراتژی کاملاً یکپارچه بازاریابی است.

لینک سازی در مورد کیفیت ، تنوع و ایجاد روابط است.

ایجاد یک وب سایت خوب با محتوای خوب فقط اولین قدم است.

در این راهنماها ، شما می آموزید که چگونه برای بهبود دسترسی به محتوای خود و سایت خود از روشهای مختلف ایجاد لینک استفاده کنید و از آنها استفاده کنید.

https://www.searchenginejournal.com/link-building-guide/

https://javadyasemi.ir/seo-services/