سئو با جواد یاسمی در مشهد

تعریف سئو چیست و چرا سئو سایت مهم است ؟

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فرایند درک رفتار و مخاطبان جستجوگر و بهینه سازی محتوای وب برای ارائه یک تجربه مرتبط است. این شامل عناصر اساسی تسلط وب وب ، از جمله ارائه راهنمای موتورها ، حاشیه نویسی ها و سیگنال ها برای موتورها در خزیدن ، نمایه سازی و در نتیجه رتبه بندی یک صفحه وب است. این روند در نهایت منجر به افزایش ترافیک جستجو و درآمد می شود.

https://javadyasemi.ir/
"ما اعتقاد داریم که کیفیت جستجوگرها به ایجاد یک تجربه کاربری بهبود یافته کمک می کند. رویکرد ما در مرکل به اهمیت و کارآیی فنی متمرکز می شود: به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا با پیام رسانی درست ، در زمان مناسب ، به کاربر مناسب ، با استفاده از پیام مناسب ، نتیجه مناسب را بدست آورند. ضربه خورده است ، اتفاقات شگفت انگیزی در مورد ترافیک ، درآمد و رشد یک تجارت رخ می دهد. برای میلیون ها کاربر در روز ، تجربه کاربر از نتایج جستجو شروع می شود. 

سئو فنی چیست؟
سئو فنی توسط پیکربندی هایی که می تواند به وب سایت و سرور پیاده سازی شود (به عنوان مثال عناصر صفحه ، پاسخ های هدر HTTP ، نقشه های XML ، تغییر مسیرها ، داده های متا و غیره) تعریف می شود. کار فنی جستجوگرها یا تأثیر مستقیمی یا غیرمستقیم بر خزیدن موتورها ، فهرست بندی و در نهایت رتبه بندی موتور جستجو دارد. به همین ترتیب ، سئو فنی شامل تجزیه و تحلیل ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، توسعه پروفایل بک لینک یا استراتژی رسانه های اجتماعی نمی باشد.

https://technicalseo.com/

۱۹ خرداد ۹۹ ، ۱۸:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
جواد یاسمی

برچسب های متا: تأثیر خود را بر سئو و عملکردهای خوب خود بگذارید

 

برچسب های متا: تأثیر خود را بر سئو و عملکردهای خوب خود بگذارید

 

برچسب های متا توضیحات ریز هستند که در صفحه نامرئی هستند. آنها محتوای شما را توصیف می کنند ، به موتورهای جستجو می گویند صفحه شما درمورد چیست و متن را برای نمایش در SERP ها پیشنهاد می کند. هرچه محتوای آنها بهتر باشد ، نتایج شما قابل کلیک تر و رتبه بندی شما بهتر خواهد بود. برچسب های متا در HTML قرار دارند (به طور دقیق در سر سند HTML شما) و فقط برای موتورهای جستجو قابل مشاهده هستند. با این حال ، انواع متا تگ های مختلفی وجود دارد و همه آنها به همان روش کار نمی کنند. برخی ارزش دارند که برای بهینه سازی در جستجوگرها وقت بذارند ، در حالی که برخی دیگر مانند گذشته مفید نیستند. در اینجا پنج برچسب متا مورد استفاده در SEO آورده شده است:

 

برچسب عنوان

ویژگی متا توضیحات

کلمات کلیدی متا Tag

 Meta Robots Attribute

نویسندگی

 

https://www.oncrawl.com/oncrawl-seo-thoughts/meta-tags-impact-on-your-seo-and-good-practice/

 

این پست قصد دارد تا اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی تأثیرگذاری این برچسب های متا در سئو شما ارائه دهد.

 

1 # برچسب عنوان چیست؟ تگ های عنوان ها برچسب های اصلی هستند که باید روی آنها تمرکز کنید. آنها تأثیر واقعی در نتایج موتور جستجو و رتبه بندی صفحه شما دارند. علاوه بر این ، آنها تنها برچسبهایی هستند که در بالای مرورگر شما برای مخاطبان شما قابل مشاهده است ، بنابراین لازم است آنها را به روش صحیح پر کنید. این فایده را دارد که دقیقاً بگویید صفحه شما در یک نگاه چیست.

روشهای خوب چیست؟
از عبارت کلمه کلیدی خود که فکر می کنید مخاطب شما تایپ خواهد کرد استفاده کنید
برای احترام به طول عنوان Google ، 60 عنوان را بنویسید
عبارات دم بلند را ترجیح دهید: آنها این مزیت را دارند که مخاطبان ایده آل را هدف قرار دهند و رتبه خود را در یک زمینه خاص بهینه کنند. استفاده از کلمه کلیدی شما را در طیف گسترده ای از نتایج مربوط به آن کلمه کلیدی از دست می دهد
 
 
# 2 ویژگی توضیحات متا چیست؟ توضیحات متا داده ای بسیار مناسب برای وارد کردن HTML شما است. این خلاصه موتورهای جستجو را به طور خلاصه به صفحه شما اطلاع می دهد. با نمایش مطالب بیشتر به بازدیدکنندگان خود در SERP ، از برچسب عنوان فراتر می رود. حتی اگر گوگل گفته است که کلمات کلیدی در توضیحات متا شما در رتبه بندی شما تأثیر نمی گذارد ، می تواند بازدید کنندگان را وادار کند که اگر کلمات کلیدی کلمات کلیدی مورد نظر هستند ، روی سایت شما از طریق SERP کلیک کنند. بنابراین توضیحات متا برای کلمات کلیدی آن مهم نیست بلکه برای کل معنی آن!
 
روشهای خوب چیست؟ یک برچسب توضیحات اختصاصی وارد کنید: شما حق تغییر آن را خواهید داشت. در غیر این صورت موتورهای جستجو اولین جملات محتوای صفحه شما را نشان می دهند به طول توصیه شده احترام بگذارید: SERP بین 150 تا 160 نویسه را نشان می دهد. در این طول ، محتوای شما کاهش می یابد از تکثیر توضیحات متا کپی کنید: اگر همه توضیحات متا یکسان به نظر برسید ، محتوای تکراری ایجاد می کند و در مرحله دوم مخاطبان خود را برای باز کردن صفحه شما دلسرد می کند از توضیحات خود در توضیحات استفاده نکنید: Google آنها را قطع می کند. بنابراین در صورت وجود ، به جای دو برابر ، از نقل قول های تک استفاده کنید.
 
 
# 3 کلیدواژه ها برچسب متا برچسب های کلیدی دیگر اهمیتی ندارند زیرا قبلاً به عنوان یک عنصر مهم سئو در نظر گرفته شده بودند. راهبردهای پر کردن باعث شده است تا عنصر معیارهای موتور جستجو حذف شود. Bing اکنون تنها کسی است که برچسب کلمه کلیدی را پاداش می دهد اما فقط از آن برای شناسایی محتوای هرزنامه استفاده می کند. بنابراین نباید برای اضافه کردن آنها زحمت کشید و در وقت خود صرفه جویی می کنید!
 
# 4 ویژگی متا ربات هاچیست؟
این متا به موتور جستجو اطلاع می دهد که با صفحات شما چه باید بکند. دو مورد متفاوت وجود دارد: اولین آنها index / noindex یا راهی برای گفتن موتورها برای نشان دادن صفحه شما در نتایج جستجو است یا نه. دوم ، دنبال کردن / nofollow ، به این معنی است که موتورها باید پیوندهای شما را به صفحه بعد در نظر بگیرند یا از آن پیروی کنند یا خیر.
نکته پیروی از / دنبال نکردن به زودی یک مقاله تمرکز دارد.
 
 
بهترین روشها چیست؟ اگر می خواهید رباتهای وب سایت خود را از صفحه اصلی و سپس به صفحه های دیگر خزنده کنید ، از "فهرست ، دنبال کردن" استفاده کنید اگر می خواهید رباتها صفحه اصلی خود را خزند و نه دیگران ، از "فهرست ، NoFollow" استفاده کنید اگر می خواهید ربات ها صفحه اصلی را خسته نکنند اما صفحه های باقی مانده ، از "NoIndex، Follow" استفاده کنید سپس ، اگر می خواهید رباتها صفحه اصلی خود و صفحه های دیگر را خزنده نکنند ، از "NoIndex، NoFollow" استفاده کنید
 
 
شماره 5 نویسندگی نتایج نویسندگی که قبلاً در نتایج جستجو پاداش می گرفت و رتبه بندی محتوا را با استفاده از rel = نویسنده دیگر نمی شمرد. دلیل آن این است که در مقایسه با میزان منابع مورد نیاز برای پردازش داده ها ، مقدار کافی به همراه نیاورد. در حقیقت ، نویسنده فقط چند فرزند پذیرنده را بدست آورد و به زودی پس از اجرای Google توسط گوگل دیگر اهمیتی در نظر نگرفت. در این مقاله توسط Searchengineland تاریخ مختصری از Google Autorship را پیدا کنید.
چگونه برچسب های متا را بهینه کنیم؟ بهینه سازی برچسب متا می تواند در زمان اداره یک وب سایت بزرگ یا حتی برای نظارت بر وب سایت های موجود ، وقت گیر باشد. برای اینکه بدانید که آیا همه متا های شما به خوبی سازمان یافته و پر شده اند ، باید از یک ابزار سئو حسابرسی استفاده کنید. این جایی است که OnCrawl می تواند کمک کند. خزنده ما این امکان را دارد که به راحتی عملکردهای برچسب متا را بررسی کرده و تشخیص دهد که کدام متا باید بهینه شود.
 

 
 

 

۱۸ خرداد ۹۹ ، ۱۸:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
جواد یاسمی

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

نیل پتل (Neil Patel) دیجیتال مارکتر معروف هندی که به گفته مجله فوربز جزء ۱۰ دیجیتال مارکتر برتر دنیاست، به سوال دیجیتال مارکتینگ چیست این­گونه پاسخ می­‌دهد:

«دیجیتال مارکتینگ به هرگونه‌­ای از بازاریابی محصولات و خدمات می­‌گویند که از طریق دستگاه‌­های الکترونیکی انجام می‌­شود».

طبق این تعریف، دیجیتال مارکتینگ مفهوم نسبتاً جدیدی نیست، بلکه اولین بازاریابی دیجیتال صورت گرفته در دنیا مربوط می‌­شود به بیش از ۱۰۰ سال پیش. رادیو سال ۱۹۸۶ اختراع شده است. ۱۰ سال زمان برد تا رادیو به محصولی عمومی تبدیل شود و اکثر مردم آن را تهیه کنند و از آن­جا بود که به فکر تبلیغات نیز افتادند. اولین تبلیغات مربوط بود به یک اجرای اُپرا که بعد از پخش آن فوراً بلیط‌­های آن اجرا فروخته شد و این شد روز تولد دیجیتال مارکتینگ.

دیجیتال مارکتینگ چیست

 

 

بنابراین در دیجیتال مارکتینگ استفاده از ابزارهای دیجیتال مطرح است، نه فقط اپلیکیشن‌­ها و موتورهای جستجو و … بنابراین دیجیتال مارکتینگ می‌­تواند همزمان آنلاین باشد یا آفلاین.

نوع آفلاین دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

همان فعالیت‌­های بازاریابی که به صورت سنتی و محیطی اجرا می‌­شده است اگر با استفاده از ابزارهای دیجیتال باشد در این دسته قرار می‌­گیرد:

  1. بازاریابی محیطی ارتقایافته
  2. رادیو مارکتینگ / بازاریابی رادیویی
  3. تلویزیون مارکتینگ / بازاریابی تلویزیونی
  4. تلفن مارکتینگ / بازاریابی تلفنی

بازاریابی محیطی ارتقاء یافته

برخی از فعالیت‌­های بازاریابی سنتی گاهاً می‌­تواند با ابزارهای دیجیتال همراه شوند و اثرگذاری بیشتری داشته باشند. به عنوان مثال در شهر تهران شما روزانه بیش از ۴۰۰۰ سازه تبلیغاتی از قبیل بیلبورد، استرابورد و … می‌­بینید که همگی در حال رقابت با یکدیگر هستند برای جلب نظر و توجه شما.

دیجیتال مارکتینگ از این نوع را می­‌توان در بیلبورد­های الکترونیکی یافت که زمانی بسیار رایج شده بود.

دیجیتال مارکتینگ چیست

 

 

 

نوع دیگری از بازاریابی، بازاریابی با سمپلینگ بوده است که بسیار رواج داشته و دارد. بدین معنی که شرکت‌ها محصول خود را در ابعاد کوچکتر آن یا نمونه‌ای از آن را در اختیار دیگران قرار می‌دهند تا پس از آزمایش کردن آن را خریداری کنند. حال در این نوع از بازاریابی دیجیتال اگر شما محصول یا خدمتی دارید می‌­توان به سمپلینگ‌­های دیجیتال نیز اندیشید که مثالی از آن را امروزه شما در فروشگاه­‌های موبایل‌فروشی بزرگ یا نمایندگی‌­های سامسونگ یا … می­بینید و یا همچنین سیستم‌های تبلیغات تعاملی که در پاساژهای معروف تهران نیز وجود دارد.

دیجیتال مارکتینگ چیست

 

 

 

 

رادیو مارکتینگ

نه تنها در ایران بلکه در پیشرفته‌­ترین کشورهای دنیا نیز هنوز رادیو نمرده است و به عنوان یک رسانه و کانال برای دیجیتال مارکتینگ قابل استفاده است. در این زمینه به آمارها دقت کنید:

در ایالات متحده میانگین شنیدن رادیو به طور سرانه ۲ ساعت در روز است.

در ایران نیز همچنان ۳۴ درصد جمعیت در هفته به رادیو گوش می­‌کنند که برخی از آنان بیش از یک ساعت در روز شنونده رادیو هستند. لذا رادیو نیز بخشی از بودجه سازمان‌­ها را به خود اختصاص می­دهد.

استفاده از رادیو برای مخابره یک پیام تبلیغاتی میان‌برنامه‌ای و یا حتی اسپانسرینگ یک برنامه می‌تواند از این دست دیجیتال مارکتینگ باشد.

بازاریابی تلویزیونی

بازاریابی تلویزیونی نیز بسیار رایج و مرسوم بوده و هست و به دلیل مخاطبان زیادی که سال‌ها در بین عموم داشته بسیاری از کسب‌وکارها را ترغیب به استفاده از این کانال بازاریابی دیجیتال کرده است و به همین دلیل است که هزینه‌های سرسام‌آوری را به شرکت‌ها تحمیل کرده و سازمان‌های کوچک یا نوپا توانایی پرداخت آن را ندارند.

بازاریابی تلفنی

در بازاریابی تلفنی یا مفاهیمی چون تماس­‌های سرد که همچنان در دنیا و در کشور خودمان به وفور در حال انجام است نیز بازدهی خوبی وجود ندارد چرا که غالباً سعی می‌­شود به کسی که تا به حال ارتباطی با کسب‌و‌کار ما نداشته است محصولی فروخته شود. بازاریابی پیامکی نیز شاید در دوره‌ای بتوان گفت موثر بوده اما حال در کشور ما به نوعی به یک مزاحمت تبدیل شده است که به شدت اثر منفی در ذهن گیرنده پیام ایجاد می‌کند.

بنابراین به طور کلی بازاریابی دیجیتال آفلاین چنین دسته­‌بندی می‌­شود:

  • ارتقایافته
    • بیلبوردهای الکترونیک
    • سمپلینگ الکترونیک
  • رادیو مارکتینگ
    • تبلیغات رادیو
    • اسپانسر شدن برنامه­‌ها
  • بازاریابی تلویزیونی
    • تبلیغات تلویزیونی
    • تله شاپینگ
  • بازاریابی تلفنی
    • تماس سرد
    • پیامکی
    • کد QR
  • https://javadyasemi.ir/
  • http://marketing.rahatblog.ir/post/10
۱۶ خرداد ۹۹ ، ۱۷:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
جواد یاسمی