سئو با جواد یاسمی در مشهد

تعریف سئو چیست و چرا سئو سایت مهم است ؟

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

 

بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فرایند درک رفتار و مخاطبان جستجوگر و بهینه سازی محتوای وب برای ارائه یک تجربه مرتبط است. این شامل عناصر اساسی تسلط وب وب ، از جمله ارائه راهنمای موتورها ، حاشیه نویسی ها و سیگنال ها برای موتورها در خزیدن ، نمایه سازی و در نتیجه رتبه بندی یک صفحه وب است. این روند در نهایت منجر به افزایش ترافیک جستجو و درآمد می شود. "ما اعتقاد داریم که کیفیت جستجوگرها به ایجاد یک تجربه کاربری بهبود یافته کمک می کند. رویکرد ما در مرکل به اهمیت و کارآیی فنی متمرکز می شود: به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا با پیام رسانی مناسب ، در زمان مناسب ، به کاربر مناسب ، نتیجه مناسب را بدست آورند. ضربه خورده است ، اتفاقات شگفت انگیزی در مورد ترافیک ، درآمد و رشد یک تجارت رخ می دهد. برای میلیون ها کاربر در روز ، تجربه کاربر از نتایج جستجو شروع می شود. "

 

سئو فنی چیست؟

سئو فنی توسط پیکربندی هایی که می تواند به وب سایت و سرور پیاده سازی شود (به عنوان مثال عناصر صفحه ، پاسخ های هدر HTTP ، نقشه های XML ، تغییر مسیرها ، داده های متا و غیره) تعریف می شود. کار فنی جستجوگرها یا تأثیر مستقیمی یا غیرمستقیم بر خزیدن موتورها ، فهرست بندی و در نهایت رتبه بندی موتور جستجو دارد. به همین ترتیب ، سئو فنی شامل تجزیه و تحلیل ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، توسعه پروفایل بک لینک یا استراتژی رسانه های اجتماعی نمی باشد.

۲۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۹:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
جواد یاسمی

چرا لینک سازی برای سئو مهم است

 

چرا لینک سازی برای سئو مهم است؟

 

ایجاد لینک از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا این عامل اصلی در چگونگی رتبه بندی صفحات وب در Google است. Google خاطرنشان می کند: "به طور کلی ، وب مسترها می توانند با افزایش تعداد سایتهای باکیفیت که به صفحاتشان پیوند دارند ، رتبه سایتهای خود را بهبود بخشند." تصور کنید که ما صاحب سایتی هستیم که تجهیزات توربین بادی را که می فروشیم ، تبلیغ می کند. ما در حال رقابت با دیگر سازنده تجهیزات توربین بادی هستیم. یکی از عوامل رتبه بندی گوگل در تعیین نحوه رتبه بندی صفحات مربوطه به ما نگاه خواهد کرد محبوبیت پیوند است.

این عوامل مهم مانند:

اعتماد و اقتدار صفحات پیوند دهنده.

سئو و بهینه سازی محتوای سایت های مربوطه.

متن لنگر پیوندهای دریافتی برای توضیح عمیق تر درباره چگونگی محاسبه PageRank ،

از طریق این منابع بخوانید: مقاله اصلی Google PageRank یک بحث عمیق درباره فرمول پشت صفحهRank صفحه ویکی پدیا در مورد این موضوع مهمترین مفهومی که برای درک آن وجود دارد این است که ، همانطور که گوگل می گوید ،

اگر می توانید وب سایت های خارجی برای پیوند به صفحات خود داشته باشید ، احتمالاً رتبه بندی محتوای خود را برای کلمات کلیدی مورد نظر خود بالاتر کنید.

استراتژی های ساده ساختن لینک: چگونه می توان سایت های دیگری را برای پیوند با شما درآورد.

 

تعدادی از استراتژی های ساخت پیوند وجود دارد که برای بدست آوردن وب سایت های خارجی برای پیوند با شما استفاده می شود:

ایجاد محتوا و تبلیغات - محتوای قانع کننده و منحصر به فرد و باکیفیتی ایجاد کنید که مردم به طور طبیعی بخواهند به آنها مراجعه کرده و به آنها پیوند دهند و در مورد آن به مردم بگویید.

شما باید این کلمه را پیش از این که انتظار دارید هر کسی را پیدا کند تا محتوای شما را پیدا کند و به آن پیوند دهد ، پخش کنید! نظرات و یادداشت ها - محصول ، خدمات یا سایت خود را در مقابل تأثیرگذار در صنعت خود قرار دهید ، از جمله وبلاگ نویسان محبوب یا افرادی که رسانه های اجتماعی بزرگی را دنبال می کنند. پیوندهای دوستان و همکاران - از افرادی که می شناسید و افرادی که با آنها کار می کنید بخواهید تا به سایت شما پیوند دهند. به یاد داشته باشید که اهمیت آن اهمیت دارد؛

پیوندهایی از سایتهایی که در همان صنعت کلی یا طرحی قرار دارند زیرا سایت شما ارزش بیشتری نسبت به پیوندها از سایتهای تصادفی و غیر مرتبط دارد. می توانید پیوندهای زیادی بسازید اما صبور باشید و به یاد داشته باشید که میانبرهایی مانند خرید لینک مخالف دستورالعمل های گوگل هستند و می توانند برای سئو شما ویران کننده باشند. شانس نگیر

با ساختمان پیوند داخلی لینک ها را بصورت رایگان بسازید یک روش آسان و کم ارزش برای ایجاد پیوند به صفحاتی که در تلاش برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو هستید وجود دارد. و این روشی است که شما بر آن کنترل کامل دارید: ایجاد لینک داخلی. در تلاش برای به دست آوردن یک صفحه وب برای رتبه بندی ، چند فاکتور مهم در نظر گرفته شده است: Anchor Text - یکی از مهمترین مواردی که موتورهای جستجو در رتبه بندی یک صفحه به آن توجه می کنند ، متن واقعی است که یک صفحه پیوند دهنده برای گفتگو در مورد محتوای شما استفاده می کند. بنابراین اگر کسی به متن "قطعات خوب توربین بادی" ما با متن "قطعات توربین بادی" پیوند پیدا کند ، به ما کمک می کند تا برای آن عبارات کلمه کلیدی رتبه بالایی داشته باشیم ، در حالی که اگر آنها به سادگی از متنی مانند "Good Guys LLC" استفاده می کردند به ما پیوند دهند. سایت ، ما از همان مزیت رتبه بندی برای عبارت "قطعات توربین بادی" لذت نمی بریم. کیفیت صفحه پیوند - یکی دیگر از عواملی که در نظر گرفته شده است ، کیفیت صفحه ارسال لینک است. موتورهای جستجو به پیوندهایی از صفحات معتبر و باکیفیت اجازه می دهند که بیشتر از صفحات و سایتهای مشکوک در افزایش رتبه ها باشند. بسیاری از زمانها ، وقتی افراد در مورد سایت شما صحبت می کنند ، به صفحه اصلی پیوند می زنند. این امر دستیابی به رتبه های بالا را برای صفحات جداگانه دشوار می کند (زیرا تولید سهام لینک خودشان برای آنها دشوار است). اینها همه عناصری هستند که نمی توانیم در تلاش برای دسترسی به سایتهای دیگر برای پیوند با ما کنترل کنیم. با این حال ، ما می توانیم همه این عناصر را در پیوند به صفحات خودمان از محتوای خودمان کنترل کنیم. ما میتوانیم: تعیین کنید که چه متنی لنگر مورد استفاده قرار گیرد. تصمیم بگیرید که کدام صفحه را به آن متن لنگر اشاره کند. اطمینان حاصل کنید که کیفیت و محتوای صفحه پیوند بالاست (از آنجا که این صفحه ماست!). ایجاد لینک های خارجی به سایت شما مهم است ، اما در تمرکز بیشتر تلاش های خود برای بهینه سازی این پیوندهای داخلی می توانید پیوندهای درونی با کیفیت را با متن لنگر غنی به صفحات مناسب بسازید ، که این امر باعث افزایش رده بندی بی نظیر شما می شود ( رایگان!).

 

ابزارها و نکات مربوط به ساختمان داخلی
بنابراین چگونه می خواهید به دنبال ایجاد این پیوندهای داخلی عالی باشید؟ خوب ، شما می توانید یک سیستم برای پیوند صفحات خود را در چند مرحله آسان تنظیم کنید:

تحقیق در مورد کلید واژه ها برای ایجاد لینک - ابتدا باید از یک ابزار تحقیق در مورد کلید واژه ها استفاده کنید تا کلمات کلیدی متعددی به شما پیشنهاد شود که هم مرتبط و هم محبوب باشند.
واژگان کلیدی به محتوا اختصاص دهید - در مرحله بعد ، شما باید کلمات کلیدی خود را به صورت استراتژیک گروه بندی کنید و یک معماری اطلاعاتی مناسب برای جستجو ایجاد کنید.
صفحات پیوند با استفاده از متن لنگر هدفمند - مرحله آخر استفاده از تحقیقات کلمه کلیدی شما در ارتباط بین هوشمند است. شما این کار را با لینک دادن به محتوا با استفاده از کلمات کلیدی کشف شده انجام می دهید.
اجرای مورد سوم مهم است. باید مطمئن باشید که با متن لنگر مناسب به صفحات مناسب پیوند می خورید. در اینجا چند نکته سریع برای انجام موثر این موارد آورده شده است:

از جستجوی سایت خود استفاده کنید
این یکی بسیار ساده است و می تواند برای چندین هدف استفاده شود:

یافتن صفحات در سایت خود برای پیوند به صفحه جدید - هنگامی که محتوای جدید ایجاد می کنید ، می خواهید مطمئن شوید که می توانید سایت خود را برای ذکر تغییرات کلیدی کلیدی مورد نظر خود که ممکن است بخواهید به آن صفحه پیوند کنید ، جستجو کنید.
یافتن صفحه ای که برای پیوند به آن ایجاد شده است - سایت شما ممکن است دارای چندین نویسنده محتوا باشد. در این حالت ، شما ممکن است یک ایده مبهم داشته باشید که صفحه ای در مورد "روتورهای توربین بادی" ایجاد شده است ، اما شما عنوان صفحه یا URL را نمی دانید. در این حالت ، شما می توانید کلمه کلیدی را در جستجوی سایت خود تایپ کنید تا صفحه مربوطه را پیدا کنید ، یا از خود گوگل استفاده کنید. برای انجام این کار ما به سادگی می توانیم:

"سایت: http: //www.goodguyswindturbineparts.com intitle: روتورهای توربین بادی" را در Google وارد کنید. با این کار همه صفحات حاوی عبارت موردنظر Google نمایان می شود.
یک قاب سیم داخلی ساختمان لینک لینک SEO ایجاد کنید
برای انجام این کار ، شما فقط باید کلمات کلیدی مورد نظر خود را به منطقی ترین صفحات نقشه برداری کنید. بنابراین ، بیایید بگوییم ما سه صفحه برای انتخاب داریم:

goodguyswindturbineparts.com/wind-turbine-parts
goodguyswindturbineparts.com/turbine-rotors
goodguyswindturbineparts.com/wind-turbine-shaft
از آنجا که به نظر می رسد صفحه روتور توربین بهترین مناسب برای کلید واژه "توربین های بادی توربین" ما است ، ما آن کلمه کلیدی را با آن صفحه تراز خواهیم کرد.

ما به طور مشابه می توانیم "قطعات توربین بادی" و "شافت توربین بادی" را با صفحات مربوطه مطابقت دهیم. در یک صفحه گسترده ، ممکن است چیزی شبیه به این باشد:

ساختمان پیوند داخلی چیست همانطور که مشاهده می کنید ، هر صفحه با کلید واژه های متقابل مرتبط است. با تهیه این سند در دسترس همه نویسندگان محتوای شما ، آنها می توانند به سرعت ببینند که کدام صفحه ها هدف قرار دادن کدام کلمات کلیدی است. آنها همچنین می توانند بلافاصله wireframe SEO شما را بررسی کنند تا ببینند کدام کلمات کلیدی مورد هدف قرار گرفته اند (با یک ctrl ساده F!). به سئو کمک بیشتری می خواهید؟ راهنمای جامع SEO مبانی ما را بررسی کنید.

https://www.wordstream.com/link-building

 

۱۸ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۴:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
جواد یاسمی

راهنمای نهایی SEO فنی

 

 

بیاموزید که چگونه یک وب سایت خود را برای ارتقاء رتبه خود یک حسابرسی SEO از وب سایت خود انجام دهید

 

سه کار را که امسال انجام داده اید ذکر کنید که مربوط به بهینه سازی موتور جستجو است (SEO). آیا این تاکتیکها حول تحقیق در مورد کلید واژه ها ، توضیحات متا و لینک های پشتی می چرخند؟ اگر چنین است ، شما تنها نیستید. وقتی صحبت از سئو می شود ، این تکنیک ها معمولاً اولین کسانی هستند که بازاریابان به زرادخانه خود می افزایند. در حالی که این استراتژیها باعث بهبود دیدگاه سایت شما در جستجوی ارگانیک می شوند ، آنها تنها مواردی نیستند که باید بکار بگیرید. مجموعه تاکتیک های دیگری وجود دارد که زیر چتر SEO قرار می گیرند.

سئو فنی به عناصر پشت صحنه اشاره دارد که موتور رشد ارگانیک شما مانند معماری سایت ، بهینه سازی موبایل و سرعت صفحه را نیرو می بخشد. این جنبه های سئو ممکن است جنس جنسی نداشته باشد ، اما بسیار باورنکردنی هستند. اولین قدم در بهبود SEO فنی شما این است که با انجام یک حسابرسی سایت در کجا ایستاده اید. مرحله دوم ایجاد طرحی برای رسیدگی به مناطقی است که در آن کوتاهی می کنید. ما این مراحل را در عمق زیر پوشش خواهیم داد.

 

سئو فنی چیست؟

 

SEO فنی به کارهایی که انجام می دهید اشاره دارد که سایت شما را برای خزیدن و فهرست بندی موتورهای جستجو آسانتر می کند. سئو فنی ، استراتژی محتوا و استراتژی های ایجاد پیوند همه در کنار هم کار می کنند تا به صفحات شما در جستجوی بالا رتبه دهند.

 

سئو فنی در مقابل جستجوگرهای داخلی در مقابل سئو خارج از صفحه بسیاری از افراد بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را به سه سطل مختلف تقسیم می کنند: سئو در صفحه ، سئو در صفحه و سئو فنی. بیایید به سرعت آنچه را که معنی دارد را پوشش دهیم. سئو در صفحه SEO در صفحه به محتوا اشاره دارد که به موتورهای جستجو (و خوانندگان!) صفحه شما می گوید ، از جمله متن alt alt ، استفاده از کلمات کلیدی ، توضیحات متا ، برچسب H1 ، نامگذاری URL و پیوند داخلی. شما بیشترین سؤال را بر روی SEO در صفحه دارید زیرا خوب ، همه چیز در سایت شماست. سئو خارج از صفحه سئو خارج از صفحه به موتورهای جستجو می گوید که صفحه شما از طریق رأی اعتماد به نفع شما چه میزان محبوب و مفید است - مهمترین آنها بک لینک ، یا پیوندهایی از سایت های دیگر به خود شما. کمیت و کیفیت بک لینک پیج صفحه را افزایش می دهد. همه موارد مساوی است ، صفحه ای با 100 پیوند مرتبط از سایتهای معتبر یک صفحه با 50 پیوند مرتبط از سایتهای معتبر (یا 100 پیوند نامربوط از سایتهای معتبر) پیشی می گیرد. سئو فنی سئو فنی نیز تحت کنترل شماست ، اما تسلط آن کمی دشوار است زیرا این امر کم تر شهودی است. چرا سئو فنی مهم است؟ ممکن است شما وسوسه شوید که کاملاً از این مؤلفه سئو چشم پوشی کنید. با این حال ، این نقش مهمی در ترافیک ارگانیک شما دارد. محتوای شما ممکن است کامل ترین ، مفید و نویسنده ترین باشد ، اما اگر موتور جستجو نتواند آن را خزنده کند ، تعداد کمی از افراد هرگز آن را مشاهده می کنند. این مانند درختی است که وقتی کسی در اطراف آن را نشنود در جنگل می افتد ... آیا صدا می کند؟ بدون وجود یک پایه قوی SEO فنی ، محتوای شما برای موتورهای جستجو صدا نخواهد کرد.

بیایید بحث کنیم که چگونه می توانید محتوای خود را از طریق اینترنت تنظیم کنید. درک SEO فنی SEO فنی جانوری است که به بهترین وجه در قسمتهای قابل هضم شکسته می شود. اگر مثل من هستید ، دوست دارید چیزهای بزرگ را در قسمتهای مختلف و لیستهای چک مقابله کنید. باور کنید یا نه ، همه چیزهایی که تا این لحظه تحت پوشش خود قرار داده ایم را می توان در یکی از پنج دسته قرار داد که هرکدام سزاوار لیست خاص خود هستند. این پنج مقوله و جایگاه آنها در سلسله مراتب فنی جستجوگرها به بهترین وجه نشان داده شده توسط این گرافیک زیبا است که یادآور سلسله مراتب نیازهای مازلوف است اما برای بهینه سازی موتور جستجو مجددا بازسازی شده است. (توجه داشته باشید که ما به جای آن از اصطلاح رایج "Rendering" استفاده خواهیم کرد)

technical-seo-checklist-hierarchy

مبانی فنی حسابرسی SEO قبل از شروع به کار با ممیزی سئوی فنی خود ، چند اصول اساسی وجود دارد که باید آنها را عملی کنید. قبل از انتقال به بقیه ممیزی وب سایت شما اجازه دهید این اصول فنی SEO را پوشش دهیم. دامنه مورد نظر خود را حسابرسی کنید دامنه شما URL است که افراد برای ورود به سایت شما ، مانند hubspot.com ، تایپ می کنند. دامنه وب سایت شما تأثیر می گذارد که آیا افراد می توانند شما را از طریق جستجو پیدا کنند و روشی ثابت برای شناسایی سایت شما فراهم می کند. وقتی دامنه مورد نظر خود را انتخاب می کنید ، به موتورهای جستجو می گویید که آیا ترجیح می دهید نسخه www یا غیر www سایت شما در نتایج جستجو نمایش داده شود. به عنوان مثال ، شما ممکن است www.yourwebsite.com را از طریق وب سایت خود انتخاب کنید. این امر به موتورهای جستجو می دهد که نسخه www سایت شما را در اولویت قرار دهند و همه کاربران را در آن URL هدایت کنید. در غیر این صورت موتورهای جستجو با این دو نسخه به صورت سایتهای جداگانه برخورد می کنند و در نتیجه ارزش SEO پراکنده می شود. پیش از این ، Google از شما خواسته بود نسخه URL خود را که ترجیح می دهید شناسایی کنید. اکنون ، Google نسخه ای را برای نمایش جستجوگرها برای شما شناسایی و انتخاب می کند. با این حال ، اگر ترجیح می دهید نسخه مورد نظر دامنه خود را تنظیم کنید ، می توانید این کار را از طریق برچسب های متعارف (که به زودی آنرا پوشش خواهیم داد) انجام دهید. در هر صورت ، پس از تنظیم دامنه مورد نظر خود ، اطمینان حاصل کنید که همه انواع ، به معنای www ، غیر www ، http و index.html ، همه به طور دائم به آن نسخه هدایت می شوند. پیاده سازی SSL ممکن است قبلاً این اصطلاح را شنیده باشید - دلیل این امر بسیار مهم است. SSL یا Secure Sockets Layer با ایجاد یک لایه محافظ بین سرور وب (نرم افزاری که مسئولیت انجام درخواست آنلاین) و یک مرورگر را ایجاد می کند از این طریق سایت شما ایمن می شود. هنگامی که کاربر اطلاعاتی مانند اطلاعات پرداخت یا تماس را به وب سایت شما ارسال می کند ، احتمالاً هک نمی شود این اطلاعات هک شود زیرا شما SSL برای محافظت از آنها دارید. گواهینامه SSL توسط یک دامنه مشخص می شود که با "https: //" شروع می شود و برخلاف "http: //" و نماد قفل در نوار آدرس URL قرار دارد.hubspot secure ssl url

موتورهای جستجو سایتهای امن را در اولویت قرار می دهند - در واقع گوگل در اوایل سال 2014 اعلام کرد SSL یک عامل رتبه بندی محسوب می شود. به همین دلیل ، حتماً نوع SSL صفحه اصلی خود را به عنوان دامنه مورد نظر خود تعیین کنید. پس از تنظیم SSL ، باید صفحات غیر SSL را از http به https انتقال دهید. این یک سفارش بلند است ، اما ارزش آن را دارد که بتوانید به اسم بهبود رتبه بندی تلاش کنید. مراحلی که شما باید بردارید در اینجا آمده است: همه صفحات http://yourwebsite.com را به https://yourwebsite.com تغییر دهید. برچسب ها ، تمام برچسب های متعارف و hreflang را به روز کنید. نشانی های اینترنتی را در نقشه سایت خود (واقع در yourwebsite.com/sitemap.xml) و robot.txt (واقع در yourwebsite.com/robots.txt) خود به روز کنید. نمونه جدیدی از کنسول جستجوی Google و Bing Webmaster Tools را برای وب سایت https خود تنظیم کنید و آن را ردیابی کنید تا اطمینان حاصل کنید که 100٪ از ترافیک ها از آنجا عبور می کنند.

https://blog.hubspot.com/marketing/technical-seo-guide

۰۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۶:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
جواد یاسمی

10 اشتباه معمول SEO برای جلوگیری از این کار

 10 اشتباه معمول SEO برای جلوگیری از این کار

 

اکثر شرکت ها سئو را عمدتا با تحقیقات کلمات کلیدی ، وبلاگ نویسی و بهینه سازی محتوا مرتبط می کنند ، در حالی که جنبه های فنی غالباً نادیده گرفته می شوند. تدوین استراتژی بازاریابی محتوا فرایندی است که به اجرای آن و صبر و تحمل نیاز دارد تا زمانی که به نتیجه برسد. تلاش های SEO در صفحه همچنان ضروری است ، اما در صورت عدم وجود عناصر فنی ، بی مورد هستند. اشتباهات فنی می تواند قاتل خاموش برای سئو شما باشد. جلوگیری از آنها معمولاً ساده است ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که در زمان مناسب از چیزهای درست آگاه باشید. در این مقاله برخی از رایج ترین اشتباهات فنی SEO را که در طی ممیزی سئو که انجام داده ام ، به اشتراک می گذارم. در ادامه مطلب بخوانید و خود را آماده کنید تا عشق خود را که شایسته آن است به وب سایت خود هدیه دهید.

1. شما برچسب های متعارف را در صفحات با چندین آدرس اینترنتی تنظیم نمی کنید ما اغلب می بینیم که چندین آدرس اینترنتی یک صفحه واحد را باز می کنند. علاوه بر این ، یک صفحه می تواند URL های مختلفی را از طریق پیوند پیوند ، لینک مجدد یا مسیر کاربر ایجاد کند. بنابراین ، همیشه ایده خوبی برای تعیین URL "ترجیحی" و کمک به موتورهای جستجو در شناسایی صفحه اصلی برای فهرست بندی است. یک برچسب متعارف دقیقاً همین کار را می کند. Rel = "canonical" یک عنصر HTML است که در هدر HTML وب سایت قرار می گیرد. هدف آن جلوگیری از بروز مشکلات مربوط به محتوای تکراری با گفتن موتورهای جستجو است که URL نسخه متعارف صفحه است. هنگامی که خزنده صفحه اصلی (متعارف) را فهرست بندی کند ، تمام نسخه های دیگر نسخه های آن در نظر گرفته می شوند. این روند ادغام محتوا توسط موتورهای جستجو در نهایت به رتبه بندی صفحه کمک می کند.

2. شما در پیوندهای خارج از کشور با درآمد غیرطبیعی از برچسب nofollow استفاده نمی کنید پیوند دادن به یک صفحه خارجی به معنی انتقال آب SEO به آن منبع اطلاعات است. این به موتورهای جستجو می گوید که اعتبار محتوای شما باید به صفحه ای که به آن لینک می دهید اعطا شود. پیوند Nofollow پیوندی با ویژگی rel = "nofollow" است که اعمال می شود. این نرم افزار SEO SEO را در صفحه شما نگه می دارد و از انتقال اعتبار SEO به وب سایت دیگری جلوگیری می کند. به طور معمول ، شما می خواهید همه پیوندهای برون مرزی را که به طور غیر عادی درآمد کسب کرده اید (پیوندهای پولی) و پیوندهایی که بدون کنترل شما ایجاد می شود ، دنبال کنید (پیوندهای مربوط به نظرات یا هر شکل دیگری از محتوای تولید شده توسط کاربر). اما به خاطر داشته باشید که این تنها در مورد موتورهای جستجو مربوط می شود. پیوندهای خارجی هنوز میزان اعتماد و اقتدار را در نظر خوانندگان شما می گذراند ، بنابراین با عاقلانه انتخاب کنید که با چه کسی پیوند دارید.

3. شما از انجام کلاهبرداری آگاهی ندارید آیا تاکنون به جستجوی چیزی در گوگل ، کلیک بر روی پیوندی مرتباً مرتب شده ، و (چه چیزی) صفحه هیچ چیزی در رابطه با آنچه شما انتظار پیدا کردن را نشان ندادید؟ هرگونه اختلاف بین محتوای ارائه شده به خزندگان و بازدید کنندگان ، پنهان کاری است و تخلف از قوانین وب مسترهای Google به حساب می آید. موتورهای جستجو امروز این عمل را به راحتی تشخیص می دهند ، که هیچ نتیجه خوبی ندارد؛ علاوه بر این ، اغلب منجر به نامرئی بودن کامل صفحه در صفحات نتایج موتور جستجو می شود. همیشه نهان پوشیدن عمداً انجام نمی شود. بعضی اوقات برنامه نویسان و تیم طراحی وب از انجام این کار آگاهی ندارند ، برخی دیگر عواقب هرز پرده بر SEO را نمی دانند ، بنابراین آنها به آن توجه نمی کنند. نمونه هایی از پنهان کاری ممکن است ارائه متن HTML به خزنده ها هنگام ارائه تصاویری برای بازدید کنندگان صفحه یا تطبیق رنگ متن با پیش زمینه باشد که Google هنگام تفسیر چیزی از کاربران ، تفسیر می کند. به خاطر داشته باشید که پنهان کاری می تواند صدمات شدیدی به رتبه وب سایت شما وارد کند و سعی کنید از هر قیمتی جلوگیری کنید.

4. شما مطمئن نیستید که چگونه از برچسب های H استفاده کنید عناوین به موتورهای جستجو کمک می کنند تا محتوای مهم را شناسایی کنند. آنها همچنین مکان مناسبی برای کلمات کلیدی LSI (فهرست پویایی معنایی پنهان) هستند که کلمات کلیدی به طرق مختلف بیان می شوند. مباحث زیادی در رابطه با برچسب های عنوان آنلاین وجود دارد ، از جمله اینکه آیا استفاده از چندین برچسب H1 در هر صفحه مجاز است یا نه ، تعداد H2 ها بهینه است یا اینکه اصلاً برچسب های H3 - H6 اهمیت دارد و غیره. آنچه باید انجام دهید: برای عنوان سطح بالا از برچسب H1 استفاده کنید. برچسب های H2 را برای دسته های اصلی اعمال کنید. به ترتیب زیر H3 - H6 را برای زیرشاخه ها و پیوندهای مهم (در صورت وجود) درج کنید. کاری که شما نباید انجام دهید: کلمات کلیدی مشابه را در چند عنوان تکرار کنید. کل محتوای صفحه را با برچسب H بنویسید. به هیچ وجه از برچسب های H استفاده نکنید (جایی که باید عنوان ها استفاده شود). ترتیب برچسب های H را معکوس کنید (به عنوان مثال استفاده از H3 برای عنوان سطح بالا)؛ برای همه عناوین در یک صفحه از H1 استفاده کنید. با این حال ، اگر چندین موضوع به همان اندازه مهم را در یک صفحه پوشش داده اید (اگرچه هدف قرار دادن چندین کلمه کلیدی در یک صفحه به دلیل ناسازگاری رتبه بندی دشوار است ، اما اتفاق می افتد که در این حالت اجتناب ناپذیر است) ، استفاده از چندین برچسب H1 منطقی خواهد بود. یا اگر محتوای شما دسته ها را با سطح زیر 5+ زیرشاخه ها پوشش می دهد ، منطقی است که برای هر زیر گروه پایین یک سطح برچسب H پایین تر استفاده کنید ، به معنای استفاده از تمام برچسب های H در H6. برای نتیجه گیری: وقتی صحبت از سرفصل ها می شود ، بهترین عملی که می توانید اعمال کنید این است که منطق خود را دنبال کنید و از عقل سلیم خود استفاده کنید ، تا آنجا که مربوط به سئو است.

5- نقشه سایت XML را به طور مرتب بروزرسانی و پاک نمی کنید نقشه سایت یک فایل XML است که URL ها را فهرست می کند ، به فهرست بندی صفحه کمک می کند و از مدیر وب سایت در برابر محتوای تکراری محافظت می کند. نقشه سایت XML اسکلت وب سایت است. هرگونه ناسازگاری در نقشه سایت به سلسله مراتب URL وب سایت آن ، مانند جدول غیر متناسب با محتوای ساختار واقعی کتاب خواهد بود. اگر آنچه در نقشه سایت ارائه می شود ، موتورهای جستجو را سردرگم نمی کند و محتوای واقعی وب سایت را نشان نمی دهد. این در عمل به چه معناست: اگر نقشه نقشه XML خود را مرتباً برای هرگونه تغییر URL که انجام می دهید ، به روز نمی کنید ، موتورهای جستجو را اشتباه می گیرید و از دسترسی مناسب آنها به صفحات خود جلوگیری می کنید سرانجام ، هرگونه خطایی در نقشه سایت ، اثرات کاهشی در رتبه بندی شما دارد.

6. شما برای جستجوی تلفن همراه بهینه نمی شوید مدت زمان طولانی ترافیک تلفن های هوشمند از جستجوی دسک تاپ فراتر می رود. به وفور محتوای امروز آنلاین ، کاربران صبر ندارند که در صفحات دوستانه تلفن همراه گشت و گذار کنند. داشتن یک وب سایت دوستانه برای موبایل بخش مهمی از حضور آنلاین شما است. اگر وب سایت خود را سازگار با موبایل نکرده اید ، خطر از دست دادن بیشتر ترافیک احتمالی خود را دارید. وب مسترها و تیم های توسعه گاهی اهمیت طراحی دوستانه موبایل را امروز فراموش یا پایین می آورند. طراحی پاسخگو ، زمان بار ، موجز بودن ، اندازه فونت ، عناصر لمسی ، بومی سازی - اینها برخی از مؤلفه های اصلی هستند که هنگام بهینه سازی برای جستجوی موبایل می توانید به آنها فکر کنید.


7. در اینکه با Subdomains یا Subfolders بروید شک دارید من بسیاری از وب سایت ها را می بینم که هنوز از وب سایتهای فرعی برای وبلاگهای خود استفاده می کنند. به یاد داشته باشید که گوگل از زیر دامنه ها به عنوان وب سایت های جداگانه و منحصر به فرد برخورد می کند. پیوندها و اختیاراتی که یک دامنه دامنه کسب می کند لزوماً مزایایی برای وب سایت اصلی حفظ نمی کند. اگرچه موتورهای جستجو احتمالاً متوجه می شوند که blog.yourwebsite.com مربوط به yourwebsite.com است ، شما باید در ایجاد لینک برای ساختن این دو وب سایت وقت و تلاش زیادی سرمایه گذاری کنید ، اما هنوز هیچ تضمینی در قبال اعتبار SEO ندارید. . حتی بدتر ، پوشاندن مباحث مشابه یا هدف قرار دادن کلمات کلیدی مشابه در دامنه و زیر دامنه ممکن است منجر به نبرد بین صفحات شخصی شما شود. حتی اگر اضافه کردن پوشه هایی مانند yourwebsite.com/blog ممکن است از دید زیرساختی ایجاد زیرساخت ها پیچیده تر باشد ، اگر به SEO جستجو می کنید ، در هر زمان ممکن از زیر دامنه ها اجتناب کنید. همچنین ممکن است بومی سازی یا تطبیق مطالب و طراحی با ایجاد زیر دامنه ها ساده تر به نظر برسد ، اما از پیامدهای این امر بر تلاش های سئو خود آگاه باشید. مواردی که زیر دامنه ها گزینه بهتری هستند: تمرکز استراتژی بازاریابی در تبلیغات محصولات مختلف برای شرکت شما. داشتن محتوای منحصر به فرد برای حق رای دادن های مختلف در مکان های مختلف. هدف قرار دادن چندین کشور با ارائه مطالب به زبانهای مختلف و بدون قصد آوردن منجر از دامنه به حوزه دیگر. تبلیغ برندهای جداگانه نتیجه: → اگر می خواهید دامنه اصلی شما بیشترین بهره را ببرد و سرب ایجاد کند ، از زیر پوشه ها استفاده کنید. → اگر نیازی به پخش آب SEO از یک دامنه به دامنه دیگر ندارید و فقط مایل به نمایش صفحات به صورت جداگانه هستید ، از زیر دامنه استفاده کنید. در هر صورت ، هر دو زیر دامنه و زیر پوشه باید در استراتژی کلی سئو ادغام شوند که این به استراتژی تجاری شما بستگی دارد.

8- فراموش می کنید موتورهای جستجو را برای خزنده ها پس از طراحی مجدد وب سایت از حالت مسدود کنید Robots.txt دستورالعمل رباتها در مورد نحوه دسترسی به وب سایت است. شما می توانید آنچه را که می خواهید موتورهای جستجو برای یافتن و فهرست بندی کنترل کنید. در حالی که وب سایت هنوز در محیط dev قرار دارد ، معمولاً توسعه دهندگان روبات ها را از خزنده ها جلوگیری می کنند تا از فهرست بندی صفحه های آزمایشی خودداری کنند. این مشکل پیش می آید اگر آنها قبل از راه اندازی آن را از حالت مسدود نکنید. فراموش نکنید که قبل از اینکه وب سایت شما زنده بماند ، بررسی پرونده robots.txt را دو برابر کنید. نظارت بر این اغلب دلیل اصلی عدم رتبه بندی صحیح صفحات یا حتی اصلا فهرست شدن نیست. موتورهای جستجو گاهی اوقات این نظارت را "فهم" می کنند و هنوز آن صفحات را فهرست بندی می کنند ، اما به آن اعتماد ندارند. دستورالعمل های خزیدن برای موتورهای جستجو تنظیم کنید و از خطر پایان ناپدید شدن برای خزنده ها و کاربران جلوگیری کنید


9- به موتورهای جستجو اجازه می دهید صفحات آزمایشی را ناخواسته فهرست کنند برخلاف سناریوی فوق ، توسعه دهندگان گاه فراموش می کنند robots.txt را در محیط dev بپیوندند ، که اغلب در هنگام بازسازی وب سایت اتفاق می افتد. اگر این اتفاق بیفتد ، رباتها به صفحات آزمایش شما دسترسی کامل دارند. سه پیامد عمده آن: موتورهای جستجو محتوای ناقص و غیر بهینه را فهرست کرده اند ، اما هنوز آمادگی لازم برای پخش زنده ندارید. موتورهای جستجو با اصلی شما (پس از اتمام) ، صفحه زنده را به عنوان کپی از صفحه آزمون ، که قبلاً فهرست بندی شده است ، درمان می کنند. صفحه جدید و اصلی به دلیل مشکلات تکراری مطالب در صفحه آزمایش آن ، به درستی رتبه بندی نمی شود. فراموش نکنید که در هنگام طراحی مجدد وب ، دستورالعمل robots.txt را تنظیم کنید تا از فهرست بندی صفحات آزمایشی خودداری کنید.


10. شما به جستجوهای محلی فکر نمی کنید حالات زیر را تصور کنید: چندی پیش کافه فانتزی جدیدی را که در شهر افتتاح شده است شنیده اید ، با قهوه جدید و جالب که همه درباره آن صحبت می کنند. شما در هنگام ناهار اوقات فراغت گرفتید و تصمیم گرفتید که آن را چک کنید. نقشه های Google را باز می کنید ، شروع به جستجو برای آن می کنید ، اما به نظر نمی رسد که نتیجه ای پیدا کنید. شما در حال قدم زدن در منطقه ای هستید که مدتی قبل با همکاران خود از یک نوار خوب بازدید کرده اید. احساس می کنید حالا که در همسایگی هستید ، با دوستانتان نوشیدنی آبجو می گیرید. شما نام را به خاطر می آورید اما مکان دقیق را فراموش کرده اید ، بنابراین به نقشه های Google می روید. پس از تایپ نام نوار ، نقشه با عکس هایی که محیط کاملاً متفاوت را نشان می دهد ، شما را به بخش دیگری از شهر منتقل می کند. شما دوست داشتید که یک ضربه را در سالن در راه کار خود داشته باشید و دوست دارید دوباره یک قرار ملاقات رزرو کنید. شما نام Google را می خواهید شماره تلفنی را برای تماس پیدا کنید ، اما Google مکانهای تصادفی را روی نقشه نشان می دهد. شما به نوعی می توانید با کشیدن و بزرگنمایی نقشه به صورت دستی (که در حال حاضر ناامید شده است) سالن خود را پیدا کنید ، در آخر فقط بر روی نماد کلیک کنید تا متوجه شوید شماره تلفن ارائه نشده است. احساس تصور این سناریوها چطور بود؟ در صورت عدم وجود SEO محلی شما ، مشتریان بالقوه شما این تجربه را تجربه می کنند. من در اینجا به جزئیات مربوط به چگونگی بهینه سازی جستجوی محلی نمی پردازم. یک استراتژی محلی سازی برای هر مشاغل منحصر به فرد است ، اما برخی از عناصر محلی جستجوگرها را باید در نظر بگیرید: حساب Google My Business؛ جزئیات تماس در صفحه؛ شهر / کشور در برچسب های عنوان / meta / alt / H؛ صفحات فرود محلی. بررسی مشتری محصول / خدمات؛ موقعیت مکانی و اطلاعات تماس در حساب های اجتماعی به یاد داشته باشید که اعمال نفوذ آنلاین محلی یک بخش اساسی در هر استراتژی SEO است و بر قدرت و رتبه بندی دامنه تأثیر می گذارد.

 


فکر نهایی

SEO فنی به اندازه صدایی ترسناک نیست. بیشتر این کارهایی که قبلاً انجام داده اید ، فقط باید آنها را به روشی درست انجام دهید. هنگامی که یاد بگیرید چگونه عناصر خاص بر جنبه فنی سئو تأثیر می گذارند ، می توانید با بهینه سازی وب سایت خود ، آنها را پیش بینی کرده و از اشتباهات احتمالی جلوگیری کنید. به موتورهای جستجوگر کمک کنید تا صفحات شما را خزیده و نمایه سازند ، و کاربران را برای یافتن مطالب شما فعال کنید.

 

https://bonseyjaden.com/10-common-technical-seo-mistakes-avoid/

۰۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۶:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
جواد یاسمی

نحوه تبدیل شدن به یک متخصص SEO

 

 

منظور ما از "متخصص سئو" چیست؟

 

کارشناس یک اصطلاح نسبی است. ممکن است من را به عنوان یک متخصص سئو ببینید ، اما کسی که تجربه بیشتری مانند رند فیککین دارد تقریباً مطمئناً اینگونه نخواهد بود. مهم نیست که چقدر در مورد SEO اطلاعات کسب می کنید ، همیشه شخصی وجود دارد که اطلاعات بیشتری کسب کند. به همین دلیل ، هدف شما نباید این باشد که به خودی خود یک متخصص SEO شوید. باید این باشد که به اندازه کافی یاد بگیریم تا به طور مداوم نتیجه بگیریم.

 

 

8 مرحله برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو این روند ساده را دنبال کنید تا از SEO newbie به SEO Pro بروید.

 

  1. بیاموزید که موتورهای جستجو چگونه کار می کنند
  2. سه عامل مهم رتبه بندی را درک کنید
  3. به چهار سطر اصلی سئو تسلط داشته باشید
  4. راه اندازی یک وب سایت
  5. طاقچه پایین
  6. ایجاد سیستم و واگذاری
  7. هرگز یادگیری را متوقف نکن
  8. صبور باش

 

 

1. بدانید که موتورهای جستجو چگونه کار می کنند نمایه Google شامل تریلیون صفحه وب است که در درجه اول از خزیدن وب ساخته شده است. هنگامی که یک پرس و جو را در Google تایپ می کنید ، تمام صفحات مطابقت را می کشد. از آنجا که غالبا میلیون ها نتیجه مرتبط وجود دارد ، الگوریتم Google سپس بر اساس صدها عامل آنها را در رتبه بندی قرار می دهد. هیچ کس نمی داند که همه این عوامل چیست یا وزن آنها چگونه است ، اما ما برخی از آنها را می دانیم. SIDENOTE SEO تنها بر نتایج به اصطلاح ارگانیک تأثیر می گذارد. آی تی

 

2. سه عامل مهم رتبه بندی را درک کنید بسیاری از افراد در مورد رده بندی فاکتورهایی که مهم نیستند ، دچار مشکل می شوند. بنابراین قبل از شروع وسواس در برچسب صفحات یا عنوان ها ، اطمینان حاصل کنید که در بالای سه مورد بزرگ قرار دارید. ارتباط به این ترتیب صفحه شما با پرس و جو مطابقت دارد. اگر شخصی "چگونه روغن اسطوخودوس را تهیه کند" را در Google تایپ کند ، Google نمی تواند صفحات مربوط به اتومبیل ها را برگرداند زیرا این امر بی ربط است. اما ارتباط از آن فراتر می رود. صفحه شما همچنین باید با نوع محتوایی که افراد می خواهید ببینید مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال ، فردی که در جستجوی "چگونگی تهیه روغن اسطوخودوس" است می خواهد یک آموزش بخواهد. آنها به دنبال خرید روغن آماده اسطوخودوس نیستند. به همین دلیل تمام نتایج در صفحه اول پست وبلاگ هستند و نه صفحات محصول.

 

۳- به چهار سطر اصلی سئو تسلط داشته باشید به سئو به عنوان یک معمای با چند قطعه فکر کنید. دانستن اینکه چگونه آنها در کنار هم قرار می گیرند ، دانش ضروری برای هر حرفه ای صنعت است. چهار قطعه عبارتند از: تحقیقات کلید واژه؛ سئو در صفحه؛ پیوند ساختمان؛ سئو فنی بیایید آنچه را که مستلزم آن است ، برطرف کنیم.

 

4. راه اندازی یک وب سایت مهم نیست که چند کتاب راجع به گلف بخوانید ، هرگز نمی توانید بدون انتخاب مجموعه ای از باشگاه ها و تمرین ، برنده مسابقات شوید. همین حلقه ها برای سئو نیز صادق است. شما باید این تئوری را بدانید ، اما جایگزینی برای کثیف شدن دستان خود و در واقع رتبه بندی سایت وجود ندارد. برای شروع پروژه خود ، تنها کاری که باید انجام دهید اینست: موضوعی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید. خرید دامنه و هاستینگ؛ یک وب سایت اساسی راه اندازی کنید. شروع به ایجاد محتوا کنید از آنجا ، این یک مورد است که دانش بهینه سازی SEO خود را با بهینه سازی مطالب خود ، ایجاد لینک ها و اطمینان از اینکه سایت شما از نظر فنی از لحاظ فنی از نظر فنی سالم است ، عملی می کند. هیچ چیز در مورد سئو بیشتر از انجام این کار به شما یاد نخواهد داد. گفته می شود ، این به وضوح مدتی طول می کشد ، و هیچ چیز بیشتر از نوشتن محتوا طول نمی کشد. بنابراین ، اگر بودجه لازم برای انجام این کار را دارید ، هیچ شرمی در برون سپاری محتوا وجود ندارد. فقط حتماً به نویسنده خود دستورالعمل های واضحی بدهید تا آنچه برای تولید آنها برای رتبه بندی بهینه می شود.

 

 

5- سوت زدن.

این همان چیزی است که شما در ابتدای سفر SEO خود خواهید بود زیرا باید کمی در مورد همه چیز بیاموزید تا پایه و اساس محکمی در این زمینه داشته باشید. با این حال ، شما باید با گذشت زمان از آن گذشته شوید. در اینجا دو روش برای انجام این کار وجود دارد:

 

الف - یک مهارت خاص در سئو را استاد کنید از آنجا که SEO یک زمینه گسترده است ، شما وقت نخواهید داشت که هم در ساختن لینک و هم در SEO جستجوگر باشید. بین این دو همپوشانی کمی وجود دارد که بهبود یک مهارت واقعاً مهارت دیگر را بهبود نمی بخشد. در عوض ، شما باید به آنچه که به عنوان یک متخصص SEO T شکل شناخته می شود ، تبدیل شوید. یک متخصص SEO T شکل به این معنی است که مهارتهای گسترده ای را در همه موارد SEO دارید ، اما در یک منطقه خاص عالی هستید.

ب. استاد سئو برای یک صنعت انجام سئو برای دلالان نیاز به یک رویکرد کاملاً متفاوت برای سئو تجارت الکترونیکی دارد.

 

6. ایجاد سیستم و واگذاری هرچه بیشتر درباره SEO اطلاعات کسب کنید ، بیشتر متوجه خواهید شد که در روز ساعات کافی وجود ندارد تا خودتان همه کارها را انجام دهید. اما حتی اگر وجود داشته باشد ، انجام این کار باز هم ناکارآمد خواهد بود. بودن یک متخصص SEO "T شکل" به این معنی است که افرادی وجود دارند که بهتر از شما وظایف سئو را انجام می دهند. واگذاری آن وظایف به افراد مناسب ، وقت شما را صرف می کند تا برای چیزهایی که در آن به بهترین وجه لذت می برید سپری کنید. به عنوان مثال ، اگر تخصص شما در تحقیق و جستجوی کلید واژه ها و نوشتن محتوا در رتبه بندی باشد ، اینگونه است که باید وقت خود را بگذرانید. می توانید شخصی را برای انجام وظایف مانند ساخت لینک و SEO فنی به خدمت بگیرید. در زمان صرفه جویی در زمان گذشته ، مشتریان شما خدمات بهتری می گیرند زیرا افراد بسیار تخصصی دارند که در هر جنبه سئوی خود کار می کنند. با این حال ، بیشتر افراد به معنای قسمت های متحرک تر هستند ، که می تواند منجر به افتادن بین ترک ها شود. ایجاد سیستم ها بهترین راه برای نگه داشتن همه در همان صفحه است. این به معنی ایجاد لیست های چک سئو (یا SOP) است که در هر پروژه از آنها استفاده می کنید تا موارد را مرتفع نگه دارید.

 

7. هرگز یادگیری را متوقف نکنید SEO سریع حرکت می کند. تنها در سال 2018 ، گوگل اعلام کرد بیش از 3200 بروزرسانی الگوریتم را ارائه داده است. اگرچه بسیاری از این به روزرسانی ها برای کاربران نسبتاً جزئی بودند ، اما به شما ایده خوبی می دهند که چگونه سریع "بهترین شیوه" در سئو تغییر می کند. این گفته ، تلاش برای نگه داشتن بالاتر از هر تغییر ریز و درشتی که گوگل انجام می دهد ، تلاشی برای بیهودگی است ، بنابراین بهتر است در اصول متمرکز باشید. به عبارت دیگر ، به جای تعقیب تغییر در الگوریتم ، کاری را انجام دهید که الگوریتم در تلاش است انجام دهد: بهترین و مناسب ترین مطالب را در اختیار کاربران قرار دهید. به این ترتیب ، لازم نیست به اندازه بروزرسانی ها و مجازات ها نگران باشید. آیا این بدان معنی است که شما نباید شبکه کنید و از متخصصان پیروی کنید تا فرصت های خود را گسترش داده و در صدر استراتژی های جدید و ارزشمند قرار بگیرید؟ البته که نه. بنابراین چند روش برای انجام این کار وجود دارد:

به دیدارهای SEO در منطقه خود بروید.

 

در کنفرانس های SEO شرکت کنید.

با متخصصین SEO در LinkedIn ارتباط برقرار کنید. کارشناسان SEO را در توییتر دنبال کنید؛

به انجمن های Slack بپیوندید.

به گروه های Facebook بپیوندید.

وبلاگ های SEO را بخوانید؛

تماشای فیلم؛

به پادکست ها گوش دهید

 

8. صبور باشید K اندرس اریکسون مشهور استدلال می کند که 10،000 ساعت تمرین برای گرفتن مهارت جدید طول می کشد. آیا می تواند کمتر از آن استفاده کند؟ احتمالاً اما نکته این است: تبدیل شدن به یک کارشناس سئو یک روند یک شبه نیست. بنابراین ، اگر محتوای شما در دو هفته اول به اولین صفحه نمی رسد ، احساس بدی نکنید.

 

https://ahrefs.com/blog/seo-expert/

۰۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۵:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
جواد یاسمی

گزارش مشاوره SEO در مورد بروزرسانی نوار ابزار اولیه صفحه Google (رتبه صفحه)

 

 گزارش مشاوره SEO در مورد بروزرسانی نوار ابزار اولیه صفحه Google (رتبه صفحه)

 

مشاوره SEO ، یکی از آژانس های برتر بهینه سازی موتور جستجو در انگلستان ، امروز درباره بروزرسانی شگفت آور و غیر منتظره در نوار ابزار PageRank گوگل اظهار نظر می کند.

 

مشاوره SEO ، یکی از آژانس های برتر بهینه سازی موتور جستجو در انگلستان ، امروز درباره بروزرسانی شگفت آور و غیر منتظره در نوار ابزار PageRank گوگل اظهار نظر می کند. به روزرسانی های نوار ابزار Google Page Rank معمولاً چهار بار در سال اتفاق می افتد و یک بازنگری در سه ماهه برای کمک به کاربران است که به سرعت بتوانند صفحه صفحه وب سایت مورد نظر خود را در سریعترین زمان شناسایی کنند. خواندن نوار ابزار تصویری از رفتار رتبه بندی کنونی در حال حاضر در سایتی است که در حال مشاهده آن هستید و نوار ابزار در مرورگرهای محبوب مانند Firefox و Internet Explorer سازگار است. نتایج در نوار ابزار از 0 تا 10 اندازه گیری می شوند ، که 10 شاخص برای محبوب ترین صفحات وب و 0 نشان دهنده رفتار رتبه ضعیف است. سؤالاتی در مورد این وجود داشت که آیا Google به روز کردن نوار ابزار Page Rank ادامه خواهد داد ، زیرا آخرین بروزرسانی دیرتر از حد معمول رخ داده است ، اما این به روزرسانی قبلی نشان می دهد که Google به فناوری منتهی به سال جدید ایمان دارد. مت بولاس ، مدیر عامل سئو مشاور گفت: "مطمئناً تعجب آور است که گوگل نوار ابزار PageRank را زودتر از حد معمول به روز کرده است ، به خصوص که اکثر شرکت های سئو در تاریخ 31 دسامبر نزدیک هستند." "نوار ابزار PageRank یک قطعه مفید از تجهیزات بهینه سازی وب سایت است و می تواند به مشتریان و شرکت ها کمک کند تا از روند رتبه بندی فعلی وب سایت مورد نظر خود مراقبت کنند. سئو مشاوره SEO متوجه شده است که به روزرسانی اولیه را انجام داده و همیشه نکته ای را در نظر داشته باشید. توجه جدی به روزرسانی های صنعت هر زمان که اتفاق بیفتد ".

متخصص سئو جواد یاسمی

https://www.newswire.com/seo-consult-report-on-google-s/16529

۰۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۵:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
جواد یاسمی