تعریف
هدایت 301 هدایت دائمی از یک صفحه وب سایت به صفحه دیگر وب سایت است. برخلاف ریدایرکت 302 که موقتی است ، ریدایرکت 301 به موتورهای جستجو سیگنال می دهد که URL صفحه جدید باید ایندکس شود و صفحه قدیمی از رده خارج است. موتورهای جستجو ممکن است از این اطلاعات برای خزیدن و نمایه سازی URL جدید استفاده کنند (اگرچه تغییر مسیر 301 لزوماً وقوع این امر را تضمین نمی کند).

301 تغییر مسیر باید هر زمان که یک صفحه وب سایت موجود به نفع یک صفحه وب سایت با یک URL متفاوت حذف شود ، اجرا شود. 301 تغییر مسیر پس از اتمام انتقال از یک CMS (سیستم مدیریت محتوا) به سیستم دیگر ، معمول است. این موارد همچنین معمول است که صفحات قدیمی و قدیمی باید حذف شوند.

بهترین روش این است که یک صفحه حذف شده را به صفحه ای هدایت کنید که احتمالاً به س visitال بازدیدکننده وب سایت پاسخ می دهد. اگر یک استراتژی تغییر مسیر یک به یک امکان پذیر نباشد ، بسیاری از وب سایت ها صفحه حذف شده را به صفحه اصلی هدایت می کنند.

چرا هدایت 301 مهم است؟
تغییر مسیر 301 به ارسال کاربران به مکان جدیدی که محتوا به آن منتقل شده است کمک می کند. همچنین به جلوگیری از خطاهای 404 کمک می کند و می تواند برای انتقال ارزش ویژه به صفحات جدید برای اهداف SEO استفاده شود.

چگونه می توانم تغییر مسیر 301 انجام دهم؟
برخی از تغییر مسیرها را می توان از طریق پلاگین ها و مضامین وب سایت در محل انجام داد. کارهای دیگر را می توان در سطح سرور انجام داد ، اغلب از طریق کدی که به پرونده .htaccess اضافه شده است.

چرا تغییر مسیر 301 من کار نمی کند؟
به نظر می رسد که اغلب ، 301 هدایت مجدد خراب است ، اما به درستی کار می کند.

برای عیب یابی سریع 301 تغییر مسیرهایی که کار نمی کنند:

حافظه پنهان مرورگر خود را پاک کنید.
301 هدایت مجدد خود را از مکان خود حذف کرده و دوباره به آن اضافه کنید.

https://javadyasemi.ir/